آسوکـا

آنچه گذشت

بـرف

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ق.ظ

هفته خیلی سخت و مزخرفی را پشت سر گذاشته ام و حس می کنم بسیار هفته ی کم باری بود. باید سیالاتی که هیچوقت دوستش نداشتم می خواندم و نخوانده ام! اصلن حس می کنم وقتی قرار است درس به این مزخرفی را بخوانم دست دلم به خواند نمی رود. اصلا حس خوبی نسیت بی حسی! خودم را چشم زده ام گویا! فکر می کنم لازم بود درس دیگری می خواندم، درسی آسانتر مثلا، رشته ای سبک تر حتی! اصلن دختر را چه به این درسها و این همه ریاضیات و چیزهای سخت که او را از دخترانگی هایش دور می کند!  دختر باید ظریف بماند نه اینکه از کله صبح تخته گاز ریاضیات فرو کند در ذهنش و همیشه خسته باشد و نتواند کتابی ورق بزند حتی!
دلم می خواهد این درس های وامانده زودتر تمام شوند و این پایاننامه وامانده تر زودتر شروع! اصلن حس خوبی نیست خواندن درسهاییی که دوستشان نداری و نمی توانی هضمشان کنی و از آن بدتر دانی که این ترم با کلی همکلاسی عجیب (!!) خبری از زیر نمودار بردن نیست و از همه اسف‌بارتر استادی داری که هر لحظه تهدید می‌کند که شما فلانید و پاس نمی‌شوید و... در حالی که خود او کلهم زیر ده جلسه به کلاس آمده و هر یک جلسه یک فصل کامل را مثلا درس داده است.


۹۵/۰۹/۲۵
آسـوکـآ آآ