آسوکـا

آنچه گذشت

هاشم آقا باشید :)

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۰۱ ب.ظ

وقتی که دانش آموز پیش دانشگاهی بودم (تابستون شروع کرده بودیم مدرسه رو)، سریال در مسیر زاینده رود پخش می شد. اولین بار آن دوره بود که حاج بهزاد در قاب تلویزیون جا شده بود. او تمام قد شبیه مردی بود که همیشه در رویای دختران ایران قدیم پرسه میزد و البته آن دوران در رویای من هم. البته هنوز هم در رویای من هم. و تنها دلیل من برای نشستن پای تلویزیون حاج بهزاد بود و تمام! حتی در این سه سال هم شهرزاد می‌دیدم چون باز هم حاج بهزاد بود(البته در نقش هاشم آقا) و تنها دلیل من برای دیدن شهرزاد هاشم آقا بود و تمام! هاشم آقا نگاهش،لحنش،کلامش،خشمش،مهربانی اش،غرورش، . . . همه و همه به جا بود و به اندازه! حتی وفتی کشته شد، ابهتش ذره ای زیر سوال نرفت. اینها همه را گفتم که بدانید که هنوز هم هستند دخترانی با تفکر ایران قدیم که مثل هاشم آقاها باید در زندگی شان باشد. نه سیروس و منوچهرهایی که می روند آرایشگاه و می گویند : " قربونِ داداش، فقط مردونه بردار!" بله، اینجوریاس !

 


۹۶/۱۲/۱۴
آسـوکـآ آآ