آسوکـا

آنچه گذشت

واقعا روا نسیت

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ب.ظ

بعد از یک ترم پر از دغدغه سلام. به لطف خدا و تلاش شبانه روزی خودمان و بیدار موندنای یک سره تا لحظه امتحان و یک ماه بیرون نرفتن و زمین نذاشتن کناب و حتی مرور روابط سیالات تو خواب و فقط درس خوندن و درس خوندن و درس خوندن، امتحانا تموم شد و من بعد از چهار روز هنوز باورم نشده امتحانا تموم شده و من میتونم بدون استرس بخوابم! البته اومدن نمره ها هم مصیبتیه اما خب به نظرم این ترم برعکس ترم قبل از تلاشم راضیم. ترم قبل بابت مشکلات یهویی ایجاد شده و رفت و آمد به جایی که خدا قسمت کسی نکنه، درس و نه تنها کنار گذاشتم و تمام مدت عذاب وجدانش همرام بود! هرچند هنوز هم معتقدم دخترا لازمه رشته های لطیف تریو بخونن اما متاسفانه واسه من جدا شدن از ریاضیات مرگه! و حتی معتقدم که اگه ریاضیات نخونده بودم هیچوقت نمی‌تونستم بنویسم و من برای نوشتن خلق شدم، حالا حتما نه وبلاگ، خیلی چیزهای دیگر که باید خواننده مورد نظرشان از راه برسد تا بخواندشان!


۹۵/۱۱/۰۳
آسـوکـآ آآ